2010. jún 22.

A Comedy Central romlása

írta: Sólyom Bátor
A Comedy Central romlása

 

A hazai sugárzású és magyar nyelvű televíziós csatornák második legjobbikának – a Duna TV után – a Comedy Centralt gondolom, amelynek ékes bizonyítéka, hogy minden idők legszellemesebb sorozata, szerintem, magasan a Suoth Park. (ld. http://lehetmaskentpkerdojel.blog.hu/2010/04 /25/18_ev_alattzi_ufoknak_ajanlva_south_park) . De valami ott sem gömbölyű mostanság.

Az első jel az a fajta reklámjuk volt, ami a legidiótább dolgok (például, ha valakiről azonnal szeretné tudni, hány éves, megtudhatja!) sejtetése mellett ösztönzött egy telefonos letöltésre. Második hangsúlyos dobása az volt, amikor két zseniális figuráján (susogós macik) keresztül a Digi TV-nek olvastak be, noha a Digi TV azért nem újította fel a Comedy Centralt is birtokló tulajdonosokkal a szerződést, mert azok több pénzt kértek. Ebben az esetben teljesen mellékes, hogy joggal vagy jogtalanul emelték az árat (szerintem, joggal, mivel elég színvonalas csatornák ezek), a lényeg, hogy a Comedy Central akart változtatni, és nem a Digi TV, a susogós macik pedig éppen az ellenkezőjét sugallták.

Most pedig a labdarúgó világbajnokságból is valamit le kívánnak nyesni, amikor is néha – a végeredmények kiírása mellett – arra biztatnak a képernyőn keresztül, hogy ne nézzünk focit. Értem a tréfát, de ebben az esetben nem szeretem. Nem szeretem, ha felszólítanak, tegyék azt bármennyire is humorosan, és főként nem szeretem, amikor valami vagy valaki ellen szólítanak fel, tegyék azt bármennyire is humorosan. Ezek nem jó viccek. Jó lenne abbahagyni.

 

Szólj hozzá

comedy central közélet kultúra társadalomkritika médiakritika