2010. ápr 08.

A Pannon GSM és a kártyás előfizetés

írta: Sólyom Bátor
A Pannon GSM és a kártyás előfizetés

Már évek óta az az érzésem, hogy túl hamar fogy el a kártyámról a pénz. Mivel azt is tudom, hogy ilyen esetekben hajlamosak vagyunk kevesebbnek érezni azt, ami nem az, ezért eddig átsiklottam rajta. Arra is gondoltam, hogy kérhetnék részletes számlát, de akkor meg a rendszer tudomást szerezve erről már kevésbé nyelné a forintjaimat, ám ezt már paranoiának értékeltem és leálltam ezzel a vonallal.

Viszont most már sokadszor fordul elő, hogy kapok egy figyelmeztetést, hogy egyenlegem 600 forint alá süllyedt, egy bolhányit telefonálok, és azonnal jön az értesítés, hogy már csak 300 forinttal sáfárkodhatok. Ahogy az is sokszor előfordult, hogy egész nap nem telefonáltam, egy számot felhívtam, aki nem vette fel, és már kaptam az értesítést az egyenlegem 600 vagy 300 forint alá süllyedéséről, ami azt jelzi, hogy a rendszerben én költöttem, amikor nem is költhettem.

Összegezve, az a gyanúm, hogy a Pannon GSM lopja a pénzemet. Részben megérdemlem, mert mi a szar szükségem van erre a kényelemre, a mobilra, amikor nagyon kevés dolgot ne lehetne elintézni akár személyesen, vagy vezetékes telefonhálózaton keresztül. És még mérgezem is a sugárzással a világot. Noha, amennyiben nem használnám, akkor is szinte ugyanannak a sugárzásnak lennék kitéve. De, ha mindenki letenné, akkor már más a helyzet. Viszont, ha mindenki egyszerre venne levegőt, akkor elfogyna a légkör. No, így gondolkodom magamban.
 

Szólj hozzá

reklám kultúra hazugság korrupció pannon gsm tisztességtelenség