2010. ápr 24.

Prostituált

írta: Sólyom Bátor
Prostituált

A szó olyan, mint egy nem katolikus, keresztény szekta önmegnevezése. Kurva jobb. A protestantizmus nem más egyébként sem, mint a kapitalizálódott világhoz (a polgárokhoz) való igazodás, vagyis az üzletszerűvé, hivatallá tett egyház. Mennybemenetel RT. Inkább KFT.

A kurva, a maga teljességében önmaga megtagadása, vagyis a dialektikus gondolkodás egy iskolapéldája. Az abszolút kurva az, aki tökéletesen játssza el, hogy prostituált, és csak a pénzért baszik, miközben valójában neki is jó ettől. Ha az én barátnőm valakivel lefeküdne minden vágy nélkül, és ezért pénzt is elfogadna, össze-vissza verném az ondótól csatakos pofáját. A hűségének lényege, hogy annyira szeret, hogy bárki faszával az én faszomként tud eljátszani, mert tudja, hogy az örömében mindig jelen vagyok. Aki csak a testét adja, az nem kurva, hanem egy frigid nő, aki még tisztességet is akar faragni képtelenségéből.

Pontosan annyit ad egy kurva, amennyit kap. Raktárában ezer játék, helyzet, mivel segítségedre siet, hogy ellazulj. Ha szereted, szeret, ha csak megbaszod, odatartja. A kurva papnő, aki megválthat. Ő sosem mocskol be, öle szentség, ahonnan gyermekek származhatnak, ahogy vessződ is szent. Amikor belépsz egy kurvához, nagyon sokat viszel oda, még gyermeked lehetőségét is.
Sok kurva – előzetes megbeszélés után - orgazmusonként visszaad 2000 forintot. Volt, hogy nullára jöttem ki. Ahogy 25 000-re is lehúztak húszpercnyi szexért és egyseggnyalásért, ahol én nyaltam a segget ráadásul. Amennyit viszel, annyit kapsz.

A kurva addig kurva, amíg meg nem lát, majd amikor elveszi a pénzt, és majd csak akkor újra az, amikor elmész és elteszi a zsét. Egyébként egy nő, akit bizonyosan megbaszol.


Szólj hozzá

kultúra irodalom prostituált kurva enciklopédia