2010. jún 22.

Reklám és igazság - 72 órás védelem a testszag ellen

írta: Sólyom Bátor
Reklám és igazság - 72 órás védelem a testszag ellen

Annak idején az Old Spice a 24 órás védelemmel ugrott be a köztudatba. (Egyébként, tényleg nagyon hosszan frissen tart, noha messze nem 24 órán keresztül.) Akárhogy is, annak volt valami veleje, hogy egy dezodor (stift) egész nap megóvjon a testbűz ellen: reggel beillatosítom magamat, estig nyomom a kerékpártúrát, és még este, lefekvéskor sem fordul fel a belem magamtól. És ezt az említett kozmetikum tényleg tudja.


Most viszont egy idióta utánlövéssel (a Rambo 14. mintájára) egy másik kozmetikai cég (talán a Garnier) 72 órás védelmet ígér a testszag ellen. Hasonlóan az egykori Old Spice reklám sunyiságához, ők is extrém sportokat (talán hegymászást) mutatnak nekünk, noha a legkevésbé sem a sok napos hegyi túrákon résztvevő sportolókat célozzák vásárlóközönségnek, hanem a leghétköznapibb „reggel kelés, munka, este fekvés” típusú köznépet. És nagyon őszintén kérdem, ki az, aki 72 órán keresztül nem tervez legalább egy gyors tusolást, nemhogy egy villámillatosítást. (Még a hegymászók is csak a legszélsőségesebb körülmények között nem tisztálkodnak egyáltalán néhány napig.) Akkor meg mi szükség van 72 órás védelemre?!

Szólj hozzá

reklám közélet kultúra irodalom médiakritika