2010. júl 03.

Dalszövegek - Itt vagyok

írta: Sólyom Bátor
Dalszövegek - Itt vagyok

Itt vagyok
 
 
( pára )
-
( meleg pára )
-
( nedvesség és pára )
-
( nedves meleg pára )
-
 
( pára )
Nem emlékszem, nem emlékszem
( meleg pára )
Fekete sárkány fekete álma
( nedvesség és pára )
lepkeszárnyra tetoválva
( nedves meleg pára )
Nem emlékszem semmi másra
 
( pára )
A legkönnyebb kézzel simogat
( meleg pára )
a földhányás oldalában
( nedvesség és pára )
fekete, nedves lenruhában
( nedves meleg pára )
mikor már hinni kezdek
fényt spriccel bele a számba
 
Hát, itt vagyok, jól vagyok
faszom se tudja, hol vagyok
Itt vagyok, meg itt vagyok,
szemem sarkában madzagok
mögött csillámló vérerek
Mindenkinek énekelek
hogy hoh-hoh, hoh, hoh
(dub-dub-dubi, du-dub-dú)
hoh-hoh-hohoh, hoh-hoh-hohh

 
Reggel rám mosolygott
a hét nyelven néma
és logopédus barátainak
végtelen karéja között
természetesen nem köszönt
Amikor rákérdeztem,
azt mondta: hoh, hoh
aztán meg, hogy: hah, hah
 
Hát itt vagyok, jól vagyok,
meg ne mondd, hogy hol vagyok
Itt vagyok, meg itt vagyok
szemem sarkában angyalok
mögött megduzzadt vérerek
Mindenkinek énekelek
Nem emlékszem, nem emlékszem,

Szólj hozzá

kultúra magyar nyelv dalszövegek