2010. ápr 04.

Reklámról kis indulattal

írta: Sólyom Bátor
Reklámról kis indulattal


A professzionális hazugság, a high quality megtévesztés mocska. Rendes ember nem adja ehhez a nevét, arcát, hangját. (azt főleg nem) egyedül talán Cserhalmi Györgynél értem, aki az Új Színháznak is grundolt ezzel.


Szőke András mivé lett? Öreg, sértett exkandúr. Hány nőt tudsz egymás után kielégíteni? Ha egyet sem, akkor minek masszírozol? UPC, baszd meg?! A leggennyesebbek egyike, a nagy olcsósító. Milyen filmet csináltál, amikor volt pénzed? Valami masinisztásat Koltaival?! Beszólsz annak, aki azt mondja szarokat csinálsz egy ideje? Mert szarokat csináltál, de a legszarabb, amit sok pénzből alkottál. Utánlövések egy egykor volt zseninek.

Tedd le azt a kamerát (kimérát), és térj vissza saját köreidhez, hallgasd meg őket, aztán talán lesz még gondolat ott, ahonnan régebben jöttek csőstül. Hiába vagy jópofa, egy reklámot ez nem tesz értékessé. Még akkor sem, ha úgy teszel benne, mintha csak vicc lenne az egész, mint aki éppen átveri a UPC-t. A pénz, amit kaptál, nem vicc, ahogy a megnövekedett előfizetések sem. Szépen csőbe húztad azokat, akik eddig szerettek. Felnéztek rád. Most pornó csatorna nélkül maradtak.

Szólj hozzá

reklám kultúra upc szőke andrás