2010. jún 25.

Akciós marketing és happy ending masszázs

írta: Sólyom Bátor
Akciós marketing és happy ending masszázs

Szokás (az összes akció ilyesmit sugall) olyasmi szlogennel ösztökélni nagyobb fogyasztásra az embereket, ami arra utal, hogy az akciós termékek vásárlásakor minden egyes esetben spórolunk. Vagyis, ami azt sugallja, hogy a vásárlásaink növelésével anyagilag is jól járunk. Mondjuk így hangozhat ez: Minél többet vásárol, annál többet spórol!

cam_ok.jpg
Jóbarátom rendszeresen jár olyan masszázsra, ahol a végén kézzel ki is verik neki. Úgy hívják ezt, hogy „masszázs levezetéssel”. Kevés olyan masszőrnő van Budapesten, akinél még nem volt egyszer sem, még a házunkban lakó 70 éves Kati néni „szeretetmasszázsát” is kipróbálta. Olyan névjegyzéke van ebben a témában, hogy a Yellow Pages sehol nincsen hozzá képest.

Egyszer azzal fogadott, hogy talált egy nőt, aki levezetéssel egy félórás masszázsért csak 5000 forintot kér, míg mások 7-8000-et. Összedugtuk a fejünket, és rájöttünk, hogyan lehet nagy üzletet csinálni, illetve rendszeres jövedelemhez jutni. Ha ehhez a lányhoz megyünk, akkor masszázsonként 2-3000 ezer forintot kereshetünk, ha ezt rendszeressé tesszük, az folyamatos, biztos bevétel lenne. Ráadásul, nem is megerőltető kenyérkereset.

Sajnos, nem jött be ez az üzlet, valahogy elolvadt a kezdőtőkénk. De nem esünk kétségbe, most veszünk fel hitelt egy banktól, akinek mi vagyunk a legfontosabbak.

Szólj hozzá

kritika reklám közélet kultúra irodalom faszverés tisztességtelenség