2010. aug 18.

Eszter leszbikus kalandjai

írta: Sólyom Bátor
Eszter leszbikus kalandjai

A cím, és utána ez az írás szemléltetni igyekszik egy marketingjelenséget.

Egy gyenge pillanatomban egykoron feliratkoztam a Habostorta.hu-ra, ami amolyan ismerkedős, szexpartnerkeresős oldal. Azóta kapok egy Eszter nevű nickről (ahová nem lehetséges válaszolni) ilyesmi leveleket:

"Szia,

Imádom a Balatont, és ehhez hozzátartoznak a balatoni viharok is. Például most hétvégén félelmetes mennydörgés volt Almádiban. Az utcánk végébe csaphatott bele a villám, még a biztosítékot is levágta a nyaralóban. Reszkettünk Zsófival, de azért élveztük is, hogy összebújunk a sötétben. Volt abban valami meghitt és izgató, ahogy trikóban és bugyiban ketten a paplan alatt vagyunk. Hacsak egy picit bátrabb lennék, megcsókolnám � gondoltam. Nem vagyok leszbikus, de Zsófi olyan szép volt a villámok fényében és annyira közel volt hozzám, hogy bevallom elöntött a vágy. Csak a lábfejünk ért össze, és abból próbáltam kipuhatolni, vajon ő is szeretné-e, ha hozzá bújnék. Aztán megfogtam a derekát, és megsimogattam. Zsófi nevetett és ő is megsimogatott engem. Úgy csúsztam hozzá közel, hogy a hasamhoz érjen, közvetlenül a bőrömhöz, ahová már nem ért el a trikóm. Megérintett és talán még soha nem örültem ennyire senkinek. De semmi több nem történt. Tudom, most azt mondod, hogy pfuj meg minden, de ezt át kell élni, hogy megértsed mit éreztem. Lehet szerelem két régi barátnő között? Megtörténhet, hogy mi, akik soha nem gondoltunk így a másikra, egyszerre átalakuljunk? Bárcsak visszajönne az az este, megfogadnám, hogy bátrabb leszek.

És akkor csöppenjünk vissza a valóságba, hadd küldjem át, amit a hónapban gyűjtöttem neked. (Amikor nem a Balatonon voltam)

Adria akció!

Foglald le a nyaralásod már 6 euróért a legszebb tengerparti apartmanba! Zadarban 7 eurótól, Makarskán 16 euróért, Pulán már 6 eurótól élvezheted a nyár örömeit! Olasz tengerparti apartmanok már 6 eurótól foglalhatók - most! Sőt, 1 hetes tengerparti nyaralást is nyerhetsz! Irány a Adriaonline, a legnaposabb oldal!,
stb."

Az egy probléma, hogy ez az írás hazudik (egy írásról általában éppen annyira süt, hogy hazudik, ahogy egy beszélgetésben is sokszor lehet érezni), noha vélhetően nő írta. Az egy másik probléma, hogy ilyen balfasz és tisztességtelen módon megcsavart marketinggel még nem igen találkoztam: személyes megszólítás név nélkül, baráti, cinkos álőszinte hangnem, majd egy huszárvágással nyaralási hirdetésekből vagy fél tucat. Ám a legnagyobb problémám, hogy már réges-régen elfelejtettem mind a jelszómat, mind a felhasználónevemet, így még csak le sem tudok iratkozni erről a fajta megkeresésekről. Úgyhogy kénytelen-kelletlen várom, Eszter nevű jóismerősömmel mi minden történik még így nyárutón, és hogy végül leszop-e valakit vagy nem, kinyalják-e rendesen, és egyáltalán mi történik mikronnyi agyában, majd ezek után nagyszerű ajánlatokat olvashatok különféle hirdetőktől.

Remélem, hogy ez így azért még sincs rendben.

Szólj hozzá

marketing reklám közélet kultúra társadalomkritika tisztességtelenség