2011. máj 20.

6.400.000 lb-t nyertem

írta: Sólyom Bátor
6.400.000 lb-t nyertem

Tegnap ezt a levelet kaptam, így ma már dolgozni sem mentem be:

"Kedves Barátom,
Én Kevin Roger igazgatója Audit, a Department of Barclays Bank, Észak-Nyugat-Londonban, itt Angliában. Írok neked egy üzleti javaslatot, amely egy hatalmas kölcsönösen előnyös mindkettőnk számára. Az én osztály, rájöttem összege 16.500.000 lb (tizenhat millió lb 500) számla, amely közé tartozik Külföldi vásárlóink, az elhunyt, a milliárdos üzleti mogul, késő úr Moises Saba Maszri, a zsidó Mexikóból, aki az áldozat egy helikopter balesetében a múlt év elején, őt és családtagjait. Saba volt 47 éves. Is, egy helikopter balesetében felesége volt, fiuk Ábrahám (Albert) és lánya-in-law, beleértve a pilóta is meghalt volna.
 
A választás a kapcsolatot akkor is felkeltette a földrajzi adottságai, ahol élsz, különös érzékenysége miatt az ügylet, és a titoktartási herein.Now Bankunk a várt sem a rokonok, hogy jöjjön fel az igény, de senki sem tette ezt.
 
Én személy szerint sikertelen volt a helyüket a rokonok az elmúlt évben, most igyekeznek Ön hozzájárulását mutatjuk be, mint a közeli hozzátartozók / Will kedvezményezett az elhunyt, hogy a bevétel e számla értéke 16.500.000 lb lehet kapni, .
 
Ezt meg kell osztani az ez az arány, 60%-át nekem, és 40% az Ön számára.
 
Biztos vagyok benne, hogy ez alatt hajtják végre a törvényes előírás, amely védelmet nyújt a megsértése a törvény. Kérjük, adja meg nekem a következő: mint már 5 nap futtassuk át. ez nagyon nagyon SÜRGŐS PLEASE.
 
1. Teljes neve:
2. Közvetlen telefonszám:
3. Az Ön elérhetőségi címe:
4. Az Ön Foglalkozás:
5. Az Ön Állampolgárság:
6. Nemek / Kor:
 
Sürgős válasz lesz a várva várt, és értékelik.



Tisztelettel,
 
Kevin Roger
+447035908870
Saját Pivate E-mail: k.roger @goldmail1.com
"

Mióta megkap levele, nyelv gyakorola, nem még tökéletesen, de feladni nem, míg életben találó.

Szólj hozzá

marketing közélet magyar nyelv